Niniejszy Regulamin określa zasady korzystania ze Sklepu internetowego www.emic-oze.pl (dalej jako Sklep),
w szczególności warunki zawierania i rozwiązywania umów (składania zamówień) oraz tryb postępowania reklamacyjnego.
Właścicielem serwisu emic-oze.pl jest Emic Joanna Zaguła z siedzibą w Katowicach (40-748), przy ul. Sandacza 58a, NIP: 498189757 REGON: 520495170
Dane kontaktowe:
e-mail: biuro@emic-oze.pl
tel. 501-482-982
*dodatkowo pobranie 30,00zł brutto do każdego rodzaju wysyłki
Wszystkie przesyłki są ubezpieczone.
Nasz sklep wyposażyliśmy w funkcję aktualizacji informacji o stanie naszego magazynu handlowego. Aktualizację informacji wykonujemy kilka razy w ciągu dnia roboczego. Produkty, które posiadamy w danym momencie w magazynie oznaczamy informacją „dostępny od ręki”. Pozostałe towary oznaczamy według informacji posiadanych od naszych dostawców.
Należy pamiętać, że pomiędzy momentami aktualizacji informacji o stanach magazynowych prowadzimy sprzedaż, a klienci składają nowe zamówienia. Istnieje pewne prawdopodobieństwo, że możesz zamówić produkt, którego kilku klientów zamówiło chwilę wcześniej co wyczerpało zapas magazynowy. Zdarza się to rzadko, ale może mieć miejsce. Informację o obecności zamawianego produktu w magazynie poda konsultant zazwyczaj w momencie potwierdzania zamówienia.
Objaśnienie oznaczeń czasów realizacji.
Dostępny od ręki w magazynie. Możliwość wysyłki w 24 godziny.
Koniecznie przeczytaj powyżej jak działa nasza aktualizacja stanów magazynowych.
W ciągu 24 godzin Brak towaru w naszym magazynie. Sprowadzamy go w ciągu 1 dnia roboczego.
W ciągu 48 godzin Brak towaru w naszym magazynie. Sprowadzamy go do 2 dni roboczych.
3-5 dni Brak towaru w naszym magazynie. Dostawa towaru zazwyczaj odbywa się w ciągu 5 dni.
do 7 dni Brak towaru w naszym magazynie. Dostawa towaru zazwyczaj mieści się w ciagu 7 dni.
do 14 dni Brak towaru w naszym magazynie. Dostawa towaru zazwyczaj mieści się w okresie 2 tygodni.
Dostępny na zamówienie – zapytaj kiedy będzie Brak produktu w magazynie. Istnieje możliwość sprowadzenia pod zamówienie (brak możliwości zwrotu towaru), po wcześniejszym potwierdzeniu dostępności u dostawcy.
Niedostępny Brak w magazynie. Model produktu wyprzedany. Możliwe, że nie będzie już kolejnej dostawy.
Uwaga! Informacja o dostępności towaru (czasie realizacji) nie stanowi oferty lub elementu oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego.
CZAS DOSTAWY
Czas dostawy towaru zależny jest od sposobu dostawy. Za czas dostawy uważamy czas od momentu nadania przesyłki przez nasz sklep do momentu odbioru przesyłki przez adresata. Czas dostawy nie jest równoznaczny z czasem realizacji zamówienia! Jednocześnie przypominamy, że o czasie realizacji zamówienia, tj. czasie w jakim zobowiązujemy się dostarczyć Ci zamówiony towar, informujemy Cię (zgodnie z wymogami prawa) po wybraniu towaru i sposobu dostawy, ale zawsze przed ostatecznym złożeniem zamówienia.
DOSTAWA FIRMĄ KURIERSKĄ
Zamówienia wysyłane za pomocą firm kurierskich wysyłamy codziennie od poniedziałku do piątku i czas dostawy to 1 dzień roboczy. Czyli na drugi dzień roboczy po dniu w którym nadaliśmy przesyłkę należy spodziewać się przyjazdu kuriera.
Niestety zdarzają się przypadki kiedy firma kurierska nie wywiąże się należycie ze swoich obowiązków na skutek różnych przyczyn np. awaria samochodu dostawczego, potężne korki na drogach, ciężkie warunki atmosferyczne, wypadki, niedopatrzenia i błędy ludzkie a także brak obecności adresata pod adresem dostawy.
Dlatego warto sprawdzać stan realizacji dostawy na stronie internetowej firmy kurierskiej. Podając uzyskany od nas numer przesyłki możecie Państwo uzyskać więcej informacji o przesyłce. Przesyłki można także śledzić na stronach internetowych firm kurierskich. Dodatkowych informacji udzieli dyspozytor w firmie kurierskiej z która warto kontaktować się telefonicznie.
DOSTAWA DO PACZKOMATU
Zamówienia z wybranym sposobem odbioru w maszynach Inpost Paczkomaty wysyłamy codziennie od poniedziałku do piątku i w wielu przypadkach przesyłka już dnia następnego po południu może być do odbioru w żądanych paczkomacie choć firma Inpost deklaruje termin 2 dni, jednak stara się realizować dostawy szybciej. Szczegóły na https://twoj.inpost.pl/
Ograniczenie to nie ma zastosowania, jeżeli Towar był już wymieniony lub naprawiany przez Sprzedawcę albo Sprzedawca nie uczynił zadość obowiązkowi wymiany Towaru na wolny od wad lub usunięcia wad. Klient, będący Konsumentem, może zamiast zaproponowanego przez Sprzedawcę usunięcia wady żądać wymiany Towaru na wolny od wad albo zamiast wymiany Towaru żądać usunięcia wady, chyba że doprowadzenie rzeczy do zgodności z Umową w sposób wybrany przez Klienta jest niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów w porównaniu ze sposobem proponowanym przez Sprzedawcę. Przy ocenie nadmierności kosztów uwzględnia się wartość Towaru wolnego od wad, rodzaj i znaczenie stwierdzonej wady, a także bierze się pod uwagę niedogodności, na jakie narażałby Klienta inny sposób zaspokojenia.
Opisy Towarów i ich zdjęcia pochodzą z baz danych producentów, własnych zasobów oraz powszechnie dostępnych materiałów marketingowych. Zakazuje się jakiegokolwiek komercyjnego wykorzystywania informacji produktowych pochodzących z witryn Sklepu internetowego.
Dokładne informacje na temat pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń znajdują się na stronie internetowej http://www.uokik.gov.pl.
Zasady ochrony Danych Osobowych zamieszczone są w Polityce prywatności pod adresem: https://emic-oze.pl/polityka-prywatnosci. Polityka prywatności stanowi również załącznik do niniejszego Regulaminu.